کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

فهرست داخلی

روغن کرچک و ۱۰ خاصیت اصلی و مهم در روغن کرچک

روغن کرچک و ۱۰ خاصیت اصلی و مهم در روغن کرچک

۱. موهای خود را نم دار و نه کاملاً خیس ، کنید .

این به جذب بهتر روغن روی موهای شما کمک خواهد کرد. یک راه سریع برای خیس کردن موهایتان اسپری کردن آب با آبپاش بر روی مو ها و سرتان است.

۲. شانه هایتان را با یک حوله بپوشانید.

این باعث جلوگیری از روغنی شدن لباس شما می شود. شاید فکر خوبی باشد که برای آنکه لکه روغن روی حوله نماند، لباسی را که قدیمی است و نگرانش نیستید بپوشید.

۳. انگشت هایتان را در روغن فرو کرده و پوست سرتان را به مدت سه تا پنج دقیقه ماساژ دهید.

از روغن زیاد استفاده نکنید. مقدار کمی کافی است از انگشت هایتان برای پخش کردن روغن بین موها و روی پوست سرتان اسفاده کنید سرتان را به انگشتانتان را به صورت دایره های کوچک مدور ماساژ دهید.

همچنین می توانید از یک قطره چکان چشمی برای چکاندن روغن در مناطق مختلف سرتان استفاده کنید این می تواند آسان تر بوده و شلوغ کاری کمتری داشته باشد. مطمئن شوید که به مدت پنج دقیقه کامل پوست سرتان را ماساژداده اید.

۴. روغن را به بقیه موهایتان نیز بمالید.

یک مقدار روغن بیشتر روی انگشت هایتان بریزید و آن را بین دو کف دست تان بمالید، سپس دست تان را روی سر تا سر موهایتان بکشید. از انگشتانتان برای شانه زدن موها استفاده کنید این باعث پخش شدن روغن در موها می شود دوباره با کمی روغن این کار را انجام دهید. به مقدار زیادی روغن احتیاج نیست.

۵. با یک کلاهک موی خود را بپوشانید

موهایتان را به صورت کومه ای روی سرتان گذاشته، اگر می خواهید می توانید از یک گیره یا کلیپس برای نگه داشتن آن استفاده کنید یک کلاهک را روی موهایتان بکشید. کلاهک باعث می شود حرارت در داخل بماند و از خشک شدن موهایتان جلوگیری می کند.

۶. یک حوله داغ را روی سر و کلاهک بپیچید.

حوله ای را که در آب خیلی داغ خیس خورده است روی سرتان بگذارید. ابتدا آب حوله را با پیچ دادن آن بگیرید سپس حوله را روی سر خود بگذارید. می توانید انتهای حوله را زیر عمامه ای که روی سرتان درست شده تا بزنید یا می توانید آن را با یک گیره بزرگ نگه دارید. گرمای حاصل از حوله روغن را موثرتر می سازد.

۷. سی دقیقه الی سه ساعت منتظر بوده بعد روغن را بشویید.

همچنین می توانید تمام شب آن را روی موهایتان بگذارید، شواهد اندکی موجود است که این کار می تواند موثرتر باشد. وقتی که می خواهید موهایتان را بشویید باید بدانید که ممکن است کمی طول بکشد تا روغن از موهایتان پاک شود برخی از افراد دریافته اند که شستن تنها با نرم کننده و نزدن شامپو موثر تر است.

۸. برای نتیجه بهتر از این درمان یک الی دو بار در هفته استفاده کنید

در نظر داشته باشید که نمی توانید روز بعد نتیجه را ببینید. از درمان با روغن کرچک به مدت چهار هفته قبل از آنکه سراغ روش های دیگر بروید، استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *