کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
کمربند تیلاکس

فهرست داخلی

نقد و بررسی تیلاکس پرو

[custom_form]

نقد و بررسی تیلاکس پرو

تیلاکس پرو (tellaxporo) کمربندی مناسب برای درمان قطعی کمردردهای عضلانی است که به تکنولوژی فراصوت یا اولتراسوند مجهز شده است. این تکنولوژی در بسیاری از تجهیزات پزشکی، فیزیوتراپی و توان‌بخشی کاربرد دارد و تاثیرات مثبتی در روند درمان بافت‌های آسیب‌دیده می‌گذارد.

نحوه تاثیرگذاری اولتراسوند در این کمربند به این صورت است که با تاباندن امواج صوتی باعث گرم شدن بافت‌های عمیق کمر می‌شود. این گرم شدن به مرور زمان باعث بالا رفتن حرارت و افزایش گردش خون خواهد شد.

کمربند تیلاکس پرو
کمربند تیلاکس

با افزایش گردش خون، سرعت اکسیژن‌رسانی و دریافت مواد مغذی به بافت آسیب‌دیده بالا می‌رود. همین موضوع روند بهبودی را تسریع و درد را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و همچنین باعث نرم شدن عضلات و رفع اسپاسم خواهد شد. دیگر اثرات این امواج عبارتند از:

  • نرم شدن عضلات و مفاصل
  • بهبود دامنه حرکتی مفاصل
  • جلوگیری از سفتی و تحلیل عضلات و مفاصل
  • لرزش و ماساژ ریز در بافت‌ها
  • تسریع در روند بهبودی بافت‌های آسیب‌دیده

تاثیر استفاده از کمربند تیلاکس پرو در درمان قطعی کمردردهای مختلف

استفاده از کمربند فرانسوی تیلاکس پرو برای همه افراد با کمردردهای مختلف مناسب است؛ زیرا اولتراسوند تکنولوژی بی‌خطر و مفیدی برای بدن است. در ادامه با تاثیر استفاده از کمربند tellaxporo در درمان درد کمر آشنا خواهیم شد.

تاثیر کمربند اصل تیلاکس پرو در درمان دیسک کمر

دیسک کمر یکی از شایع‌ترین مشکلات کمر است که در افراد مختلف به ویژه افراد بالای ۶۵ سال زیاد دیده می‌شود. مشکلات مربوط به دیسک کمر به دلیل بالا رفتن سن، آرتروز، آسیب و ضربه در ناحیه دیسک‌ها ایجاد می‌شوند و درد، محدودیت حرکتی و سفتی در کمر ایجاد می‌کنند. گاهی نیز مشکل در دیسک‌ها باعث فشار به اعصاب، عضلات و بافت‌های اطراف شده و مشکلات دیگری را ایجاد خواهد کرد.

استفاده از کمربند تیلاکس پرو با مجهز بودن به تکنولوژی اولتراسوند باعث کاهش درد، نرم شدن عضلات اطراف دیسک، بهبودی سریع‌تر آسیب‌های ایجاد شده و در آخر جلوگیری یا توقف آسیب‌های بیشتر (آرتروز) خواهد شد.

تیلاکس
تیلاکس

تاثیر کمربند اصل تیلاکس پرو در دردهای سیاتیک

دردهای مربوط به سیاتیک یکی از آزاردهنده‌ترین دردها در کمر است که باعث مشکل در راه رفتن، نشستن و حتی گاهی خوابیدن بیمار خواهد شد. درد سیاتیک ناشی از فشار به عصب سیاتیک در اثر مشکلاتی مانند تنگی کانال نخاعی یا دیسک کمر است.

پوشیدن کمربند تیلاکس پرو و تاباندن امواج صوتی به قسمت آسیب‌دیده باعث افزایش گردش خون در آن قسمت شده و درد را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد. همچنین اولتراسوند باعث نرم و منعطف شدن عضلات و بافت‌های نرم کمر می‌شود و در این حالت درد بیمار کمتر شده و می‌تواند فعالیت‌های عادی خود را انجام دهد.

تاثیر تیلاکس پرو در درمان قطعی کمردردهای مکانیکی

دردهای مکانیکی همان آسیب‌های ناشی از فشار زیاد به کمر برای بلند کردن اجسام، گرفتگی عضلات، رگ به رگ شدن و کشیدگی بافت‌های نرم هستند که باعث ایجاد درد زیاد برای چند روز تا چند هفته می‌شوند.

امواج صوتی موجود در کمربند تیلاکس پرو با افزایش حرارت و گردش خون باعث تحریک سلول‌ها و کاهش درد می‌شوند. این فرآیند همچنین باعث رفع اسپاسم عضلانی، نرم شدن بافت‌ها و مفاصل و در آخر بهبود دامنه حرکتی بیمار خواهد شد.

درمان سریع دیسک کمر
درمان سریع دیسک کمر

مزایای خرید کمربند تیلاکس پرو در مقابل سایر روش‌های درمانی

خرید و سفارش کمربند تیلاکس پرو نسبت به روش‌های درمان رایج مزایای مختلفی دارد، از جمله:

هزینه کمتر

پزشکان در مرحله اول برای درمان انواع کمردرد، چندین دوره فیزیوتراپی را پیشنهاد می‌دهند. اگر این دوره‌ها موثر نباشد، در صورت نیاز، جراحی را توصیه می‌کنند. اینکه هزینه جراحی نسبت به خرید و قیمت کمربند تیلاکس پرو بسیار بالا است که شکی در آن نیست؛ اما برخی افراد معتقدند که هزینه فیزیوتراپی نسبت به قیمت تیلاکس پرو کمتر است. باید گفت که اگر هزینه چندین دوره فیزیوتراپی و مبالغ پرداختی بابت هزینه‌های رفت و آمد بیمار به کلینیک درمانی را در نظر بگیرند، متوجه می‌شوند که قیمت این محصول چقدر مناسب‌تر از دوره‌های فیزیوتراپی است.

تاثیرگذاری بالای این کمربند در درمان قطعی کمردرد

تاثیرگذاری این کمربند مانند فیزیوتراپی است با این تفاوت که بیمار می‌تواند از آن در خانه یا هرجای دیگری استفاده کند. همچنین تاثیرگذاری این کمربند به دلیل مجهز بودن به امواج صوتی نسبت به طب سوزنی، ماساژ درمانی، آب درمانی یا روش‌های نوین مانند ازون تراپی مطمئن‌تر خواهد بود.

باید اشاره کرد که از این محصول می‌توان بعد از جراحی کمر برای تسریع در روند بهبودی، کاهش درد و جلوگیری از خشکی مفاصل و عضلات استفاده کرد.

کمر درد
کمر درد

مناسب برای انواع کمردرد

از کمربند تیلاکس پرو می‌توان برای درمان طیف گسترده‌ای از کمردردها استفاده کرد، مانند:

  • دردهای عضلانی کمر
  • کمردردهای ناشی از اشتباهات ورزشی و مکانیکی (بلند کردن اجسام سنگین و فشار به کمر)
  • کمردردهای التهابی
  • آرتروز کمر
  • شکستگی مهره‌ها
  • دردهای ناشی از سیاتیک
  • کمردرد ناشی از ضربه در کمر
  • دیسک کمر

این در حالی است که درمانی‌های دیگر به صورت تخصصی تنها برای یک عارضه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تاثیرگذاری کمربند تیلاکس پرو در کمترین زمان

بیماران با استفاده منظم از این کمربند روزانه حدود ۱ تا ۲ ساعت، بعد از ۲ تا ۳ هفته شاهد کاهش چشمگیر درد کمر خود خواهند بود. در صورتی که روش‌های درمانی دیگر به زمان بیشتری برای تاثیرگذاری نیاز دارند.

استفاده مشترک از کمربند و طول عمر بالای آن

روش‌های درمانی مختلف برای انواع کمردرد مانند فیزیوتراپی، دارودرمانی، طب سوزنی یا جراحی تنها برای یک بیمار خاص استفاده می‌شوند. این در حالی است که با خرید کمربند تیلاکس پرو تمام اعضای خانواده با کمردردهای مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند.

همچنین با استفاده درست از این محصول می‌توان برای سالیان طولانی از آن استفاده کرد.

کمربند تیلاکس

کاهش چشمگیر درد و به تعویق انداختن جراحی

همان‌طور که گفته شده استفاده از این کمربند به صورت مرتب باعث کاهش چشمگیر درد خواهد شد. در مواقعی که پزشک جراحی را به دلایل جسمانی و شرایط سلامتی بیمار به تعویق می‌اندازد، پوشیدن این کمربند باعث کاهش درد بیمار و بهبود کیفیت زندگی او خواهد شد.

عوارض کمربند تیلاکس پرو

استفاده از این کمربند هیچ گونه عارضه‌ای برای بدن ایجاد نمی‌کند و برای افراد مختلف مناسب است. در این بین توصیه می‌شود که زنان باردار به دلیل حساس بودن شرایط خود از آن استفاده نکنند.

خرید اینترنتی کمربند تیلاکس پرو

خرید اینترنتی یکی از بهترین مزیت‌های دنیای دیجیتال است که کار را برای افراد کم توان راحت کرده است. افرادی که دچار کمر درد شده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت  kfeiz.com برای خرید کمربند تیلاکس پرو اقدام کنند. سفارش کمربند تیلاکس پرو در این سایت به راحتی و تحویل آن در اسرع وقت صورت می‌گیرد.

مشخصات کمربند تیلاکس پرو – tellaxporo

  • مجهز به تکنولوژی اولتراسوند
  • دارای آداپتور برق
  • چسبی و قابل استفاده برای سایزهای مختلف
  • پارچه‌ای
  • ضدحساسیت
  • قابل استفاده برای افراد مختلف
  • تاثیرگذاری حداکثر بعد از ۲ تا ۳ هفته
  • درمان قطعی کمردرد عضلانی و کاهش دردهای مزمن

موارد استفاده از تیلاکس پرو

  • درمان دردهای عضلانی
  • کنترل و کاهش دردهای مزمن
  • بهبود دامنه حرکتی کمر
  • رفع سفتی و خشکی کمر
  • رفع اسپاسم عضلانی
  • کمک به بهبودی بعد از جراحی
  • التیام بافت‌های جراحی یا آسیب‌دیده

هشدار و منع مصرف تیلاکس پرو

استفاده از این کمربند برای افراد مختلف با انواع کمردرد مناسب است؛ اما در این بین افرادی هستند که به دلیل شرایط جسمانی خود نه تنها در مورد استفاده از این کمربند، بلکه سایر روش‌های درمانی دیگر نیز ملاحظاتی دارند. این افراد شامل:

  • زنان باردار
  • افرادی که بافت سرطانی، عفونی یا ایمپلنت فلزی در کمر دارند
  • افرادی که از دستگاه ضربان‌ساز قلب استفاده می‌کنند

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

38 دیدگاه دربارهٔ «نقد و بررسی تیلاکس پرو»

  1. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که از این محصول استفاده می‌کنم، اثر بلندمدت در درمان درد است. با ادامه استفاده، نتایج بهبود پیدا می‌کنند.

  2. عالی! از این محصول استفاده کردم و واقعاً راضی بودم. کیفیت بسیار خوبی داشته و نیازهای من را تا حد زیادی برطرف کرد.

  3. دیگه نمی‌تونم بدون این محصول زندگی کنم! واقعاً به من کمک بزرگی کرده و تغییرات قابل توجهی در زندگیم ایجاد کرده.

  4. این کمربند تیلاکس پرو واقعا یه چیز دیگه است! من خیلی درد کمر داشتم ولی با استفاده ازش تا حدود زیادی راحت شدم. چیزی که واقعا دوست داشتنیه اینه که می‌تونی هر روز ازش استفاده کنی و حس خوبی داشته باشی. همیشه ازش استفاده می‌کنم و توصیه می‌کنم به هر کسی که مشکل مشابهی داره.

  5. من که کارم خیلی نیازمند نشستن طولانیه، و این کمربند تیلاکس پرو واقعا به من کمک کرده. حتی اگه روزی دو سه بار هم استفاده کنم، درد کمرم کمتر میشه و حس می‌کنم که بیشتر می‌تونم کار کنم بدون اینکه درد بیشتری داشته باشم.

  6. من اولش اعتقادی به این کمربند نداشتم، ولی وقتی استفاده کردم دیدم که واقعا تفاوت میاره. مخصوصا برای کسانی که وقت زیادی رو نشسته می‌گذرونن، واقعا ارزش داره. برا من درد کمرم کمتر شده و حتی بهبود قابل توجهی در حالتم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *