کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

فهرست داخلی

رابطه جنسی طولانی و دیر ارضا شدن با اسپری تاخیری اصل

 

زود ارضا شدن در رابطه جنسی

بسیاری از مردان هنگام رابطه جنسی با همسرشان ، مشکل زود ارضا شدن دارند و این باعث می شود مرد اعتماد بنفس خودش را از دست بدهد و یا زن از رابطه جنسی لذت نبرد و ارضا نشود .

یک مرد هنگام رابطه جنسی اگر زودتر از ۱ تا ۳ دقیقه ارضا جنسی شود ( آب منی تخلیه شود ) دچار زود انزالی است .

اما راه حل های موجود چه می تواند باشد ؟ در ادامه این مقاله چند مورد را برای جبران زود انزالی معرفی خواهیم کرد که می تواند رابطه جنسیتان را بسیار با کیفیت کند .

اسپری تاخیری قوی و اورجینال

اسپری تاخیری برای مردان ساخته شده است ، تا بتواند انزال بیش از حد سریع یا زودرس را جبران کند . اسپری تاخیری را برندهای متفاوتی در سراسر جهان تولید می کنند و آنرا به بازار عرضه می کنند . مشتریان این محصولات بهداشتی مردانی هستند که میخواهد رابطه جنسی طولانی تری داشته باشند و ازاین رابطه همراه همسرشان لذت .

نکته : 

  1. این اسپری ها به صورت موضعی مصرف می شود ، به این معنی که فقط بر روی آلت تناسلی اسپری می شود .
  2. اگر بار اولتان است ، پیشنهاد میکنیم مقدار کمی از آن را اسپری کنید و تست کنید چه مقدار ارضا شدنتان را به تاخیر می اندازد . پس از تست بار اول مقدار اسپری دستتان می آید و از سری دوم میدانید که چه کاری انجام دهید .!
  3. بعد از اسپری تا ۱۰ دقیقه رابطه جنسی برقرار نکنید ، به این دلیل که ممکن است مواد تاخیری به واژن همسرتان نیز منتقل شود و همسرتان واژنش بی حس شود .
  4. اگر قبل داروهای مرتبطی با دیر ارضا شدن یا تاخیر در انزال مصرف کرده اید و حال میخواهید از اسپری استفاده کنید ، پیشنهاد می کنم قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید .
  5. اگر آلرژی دارید  ، استفاده نکنید .
  6. اگر پوستتان کمی زخم است یا ملتهب شده است ، استفاده نکنید .

حتما به نکته های بالا هنگام استفاده از اسپری تاخیری توجه فرمایید .

 

میخواهید اسپری تاخیری اصل بخرید ؟

 

کاندوم تاخیری اصل و اورجینال

کاندوم تاخیری از دیگر محصولاتی است که برای رابطه جنسی مراقب شده استفاده می شود و همزمان با مراقبت از سلامت ، تاخیری ۱۵ تا ۲۵ دقیقه ای را برای مردان اهدا می کند . اما نکاتی را باید در مورد طریقه استفاده از کاندوم مردانه بدانید که استفاده از کاندوم مردانه باید پیش از شروع نزدیکی آغاز شود زیرا ترشحاتی که مردان پیش از انزال کامل دارند، ممکن است حاوی ویروس‌هایی نظیر اچ‌آی‌وی باشد و باعث سرایت بیماری گردد.

۱- در مواردی که بیم بیماری نیست برای کاهش احتمال بارداری ناخواسته باید از تماس با ترشحات پیش از انزال کامل جلوگیری کرد چون احتمال وجود اسپرم در آن‌ها صفر نیست.

۲- کاندوم را باید بر روی آلت در حال نعوظ (راست شده) کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود.

۳- نکته ای که در هنگام استفاده از کاندوم باید به آن دقت نمود این است که کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند.

۴-در صورت پاره شدن کاندوم مردانه در حین مقاربت، باید مقاربت را بلافاصله متوقف کرده و از کاندوم جدیدی استفاده نمود. هم‌چنین ممکن است استفاده از روش‌های دیگر پیش گیری از بارداری در این موارد ضروری باشد.

 

میخواهید کاندوم تاخیری اصل بخرید ؟

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *