کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

فهرست داخلی

نقد و بررسی زانوبند اسپیلاوایزر

[custom_form]

نقد و بررسی زانوبند اسپیلاوایزر

اسپیلاوایزر (Spila vizer) زانوبندی ساخت کشور فرانسه است که برای کاهش درد در طیف وسیعی از دردهای زانو مناسب است. این زانوبند با داشتن تکنولوژی اولتراسوند (Ultrasound) باعث افزایش گردش خون، بهبود خون‌رسانی و دریافت مواد مغذی به بافت آسیب‌دیده زانو می‌شود.

نحوه عملکرد زانوبند اصل اسپیلاوایزر به این صورت است که با وصل شدن به برق، تکنولوژی آن فعال شده و امواج صوتی را به سمت بافت‌های عمیق زانو هدایت می‌کند. این امواج باعث افزایش حرارت در مولکول‌ها و بالا رفتن دما در آن قسمت‌ها می‌شوند.

با بالا رفتن دما، گردش خون در آن قسمت افزایش یافته و منجر به افزایش اکسیژن‌‌رسانی و رسیدن مواد مغذی برای ترمیم بافت آسیب‌دیده می‌شود. این فرآیند به مرور زمان منجر به بروز موارد زیر خواهد شد:

    • گرم شدن بافت‌های عمیق و رفع اسپاسم عضلانی
  • کاهش درد
  • بهبود دامنه حرکتی
  • نرم شدن مفصل خشک یا سفت شده
  • بهبود آسیب ایجاد شده، زخم یا جراحت ناشی از جراحی

این کمربند بسیار سبک و کم حجم، نحوه استفاده آسانی دارد؛ به گونه‌ای که هر فردی به تنهایی و بدون نیاز به افراد دیگر می‌تواند از آن استفاده کند.

زانوبند اسپیلاوایزر
زانوبند اسپیلاوایزر

نحوه تاثیر زانوبند اسپیلاوایزر در درمان مشکلات مختلف زانو

زانو درد یکی از رایج‌ترین دردها در بین افراد بالای ۶۵ سال و حتی کمتر است. علت درد زانو متفاوت است، برخی به دلیل آرتروز از درد شکایت می‌کنند و برخی دیگر به دلیل آسیب در رباط‌ها، تاندون‌ها، شکستگی استخوان، دررفتگی مفصل، تاندونیت یا پارگی جزئی در رباط‌ها و یا آسیب مینسک.

باید گفت که فرقی ندارد که علت زانودرد چیست، این محصول برای انواع مشکلات موثر است و باعث کاهش درد بیمار خواهد شد. در ادامه با نحوه تاثیرگذاری این زانوبند بر بعضی مشکلات زانو آشنا خواهیم شد.

درمان آرتروز زانو با استفاده از زانوبند اصل اسپیلاوایزر

آرتروز زانو یکی از شایع‌ترین انواع آرتروز است که افراد مختلفی را از ۴۵ سال به بالا درگیر می‌کند. این بیماری به دلیل فرسایش و آسیب در قسمتی از مفصل زانو ایجاد می‌شود که معمولا به دلیل بالا رفتن سن، افزایش وزن یا آسیب در زانو به وجود می‌آیند. دردهای ناشی از آرتروز، ممتد و طاقت‌فرسا هستند و با استفاده زیاد یا عدم حرکت دادن زانو بیشتر خواهند شد.

استفاده از زانوبند فرانسوی اسپیلاوایزر که مجهز به تکنولوژی اولتراسوند است باعث می‌شود که جریان خون در مفصل افزایش یافته و اکسیژن‌رسانی و تغذیه آن ناحیه با مواد مغذی (ویتامین‌ها، مواد معدنی و کلسیم) بهبود یابد. این فرآیند باعث می‌شود که مفصل نرم شده، درد کاهش یابد، روند فرسایش مفصل کند یا متوقف شود و التهابات، تورم و آسیب‌های ناشی از آرتروز در زانو بهبود یابند.

اسپیلاوایزر
زانوبند اسپیلاوایزر زانو بند اسپیلاوایزر خرید اسپیلاوایزر

درمان قطعی زانودرد به دلیل آسیب در رباط‌ها، منیسک و تاندون‌ها با زانوبند اسپیلاوایزر

رباط‌ها، تاندون‌ها و اعصاب موجود در زانو بسیار حساس هستند و وظایف مختلفی را بر عهده دارند. آسیب و مشکل در هر کدام از آن‌ها باعث بروز درد، تورم و التهاب در زانو شده و حرکت آن را با مشکل مواجه می‌کند.

بافت‌های نرم زانو دارای مویرگ‌ها و رگ‌های خونی زیادی هستند. به همین دلیل پوشیدن زانوبند Spila vizer باعث می‌شود که خون‌رسانی در این بافت‌ها افزایش یافته و روند بهبودی سریع‌تر از حالت عادی طی شود. همچنین باید اشاره کنیم که افزایش دما ایجاد شده ناشی از امواج صوتی در این زانوبند به کاهش درد، رفع تورم و بهبود دامنه حرکتی بافت‌های آسیب‌دیده کمک خواهد کرد.

تاثیر استفاده از زانوبند اسپیلاوایزر بعد از جراحی زانو

در بیشتر موارد بعد از جراحی روی زانو، پزشکان دوره‌های فیزیوتراپی و توان‌بخشی را برای بیماران توصیه می‌کنند. پیگیری این دوره‌ها در روند بهبودی و درمان قطعی زانودرد بسیار مهم است.

با وجود این زانوبند و استفاده از آن به صورت مرتب، دیگر نیازی به دوره‌های فیزیوتراپی نیست. البته بیماران می‌توانند با خرید زانوبند اسپیلاوایزر و استفاده از آن در کنار دوره‌های توان‌بخشی و فیزیوتراپی روند بهبودی خود را تسریع دهند.

نحوه تاثیرگذاری این زانوبند بعد از جراحی به این صورت است که با افزایش گردش خون باعث تسریع روند بهبودی زخم‌ها، جلوگیری از سفتی و در عوض نرم شدن مفصل، بهبود دامنه حرکتی زانو، کاهش درد و تقویت عضلات اطراف مفصل زانو می‌شود.

نحوه استفاده از زانوبند اصل اسپیلاوایزر

باید گفت که استفاده از این زانوبند بسیار راحت است و بیمار برای بهره‌مندی از مزایای این محصول نیازی به انجام فعالیت‌های خاصی ندارد. روش استفاده از اسپیلاوایزر:

  • بیمار باید روی صندلی یا رختخواب بشیند یا دراز بکشد
  • سپس زانوبند را به دور زانوی مشکل‌دار خود ببندد
  • آداپتور زانوبند را به برق شهری وصل کند
  • برای ۱ الی ۲ ساعت از آن در طول روز استفاده کند

بعد از حدود ۲ تا ۳ هفته بیمار به صورت چشمگیر کاهش درد، افزایش دامنه حرکتی و رفع اسپاسم عضلانی را حس خواهد کرد. برای تاثیرگذاری بیشتر این زانوبند افراد می‌توانند از روش‌های درمانی دیگر در کنار آن استفاده کنند.

برای نگه داری مناسب و افزایش طول عمر کمربند باید بعد از استفاده از زانوبند، آداپتور آن را از برق جدا کرده و در کمد یا محلی مناسب نگه داری کنند. پیشنهاد می‌شود که موقع استفاده از زانوبند از شلوار یا پارچه‌ای نازک در ناحیه زانو استفاده کنند تا زانوبند به صورت مستقیم با پوست ارتباط نداشته باشد. این کار صرفا به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و راحتی استفاده از آن به صورت مشترک با افراد دیگر است.

اسپیلاوایزر
اسپیلاوایزر

خرید اسپیلاوایزر و مزایای آن در مقابل سایر روش‌های درمانی

زانودرد در اثر طیف گسترده‌ای از مشکلات، آسیب‌ها و بیماری‌ها ایجاد می‌شود که هر کدام از آن‌ها به درمان خاصی نیاز دارد. این در صورتی که با خرید زانوبند اسپیلاوایزر امکان استفاده از آن برای مشکلات مختلف زانو وجود دارد. دیگر مزایای سفارش زانوبند اسپیلاوایزر عبارتند از:

کم هزینه بودن نسبت به روش‌های درمانی دیگر مانند فیزیوتراپی

تمامی روش‌های درمانی از داروها گرفته تا فیزیوتراپی و جراحی، هزینه‌های زیادی دارند. به عنوان مثال پزشکان در اغلب موارد برای مشکلات مختلف زانو چندین دوره فیزیوتراپی را تجویز می‌کنند. هزینه این دوره‌ها و مجموع هزینه‌های رفت و آمد بیمار به کلینیک درمانی از خرید و قیمت زانوبند اسپیلاوایزر بسیار بیشتر است. این در حالی است که بیماران از این زانوبند می‌توانند برای انواع مشکلات زانو استفاده کنند.

زانوبند اسپیلاوایزر
زانوبند اسپیلاوایزر

قابل استفاده برای زانودردهای مختلف

این محصول با به کارگیری تکنولوژی اولتراسوند باعث کاهش درد ناشی از آرتروز، پارگی و آسیب در تاندون‌ها، رباط‌ها و عضلات می‌شود. همچنن استفاده از آن بعد از جراحی زانو نیز روند بهبودی را سریع‌تر خواهد کرد.

استفاده تمامی اعضای خانواده از این محصول

پزشکان درمان‌های دارویی، فیزیوتراپی و روش‌های جراحی را با توجه به نوع آسیب، علائم و سایر شرایط بیمار تعیین می‌‎کنند. به همین دلیل روش درمانی دو فرد با یک بیماری ممکن است متفاوت باشد. در صورتی که با خرید و سفارش زانوبند اسپیلاوایزر تمامی اعضای یک خانواده با زانودردهای مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند.

همچنین این زانوبند به دلیل نوع طراحی که دارد برای سایزهای مختلفی قابل استفاده است.

صرفه جویی در وقت بیمار

تعداد زیادی از بیمارانی که زانودرد دارند به دلیل عدم توانایی در رفت و آمد به مراکز فیزیوتراپی از درمان سرباز می‌زنند. همچنین تعداد دیگری از بیماران به دلیل مشغله کاری یا زندگی، پیگیر درمان خود نیستند. این افراد می‌توانند با خرید زانوبند اسپیلاوایزر و استفاده از آن حدود ۱ یا ۲ ساعت در روز، درد زانوی خود را کاهش دهند.

سفارش زانوبند اسپیلاوایزر برای کاهش زانودرد و تعویق جراحی

در بعضی شرایط به دلیل سن (کم سن بودن یا بیش از حد مسن بودن بیمار) و وضعیت جسمی و روحی بیمار امکان جراحی زانو وجود ندارد یا پزشک جراحی را به تعویق می‌اندازد. در این دوران دوره‌های فیزیورتراپی و استفاده از زانوبند اسپلاوایزر به بیمار کمک می‌کند تا درد خود را کاهش دهد و فعالیت خود را حفظ کند؛ زیرا عدم فعالیت و عدم تکان دادن زانو باعث سفت شدن مفصل و تحلیل عضلات و به مرور، افزایش درد خواهد شد.

تفاوت اسپیلاوایزر با زانوبندهای طبی

زانوبندهای طبی بیشتر نقش حمایتی و کنترل حرکت زانو را برعهده دارند. این در صورتی است که اسپیلاوایزر برای کاهش درد و بهبود و ترمیم آسیب ایجاد شده طراحی شده است.

زانوبندهای طبی و بریس‌ها معمولا کشی یا غیرقابل انعطاف‌ هستند و هدف آن‌ها ثابت نگه داشتن مفصل برای جلوگیری از حرکت و آسیب بیشتر است. همین موضوع باعث می‌شود که به مرور زمان عضلات و بافت‌های نرم اطراف مفصل تحلیل رفته و ضعیف‌تر شوند. با ضعیف شدن این عضلات دردی در قسمت زانو شکل می‌گیرد که باعث عدم حرکت دادن زانو و در آخر خشک و سفت شدن مفصل خواهد شد.

در صورتی که تکنولوژی اولتراسوند موجود در Spila vizer باعث نرم شدن مفصل، تقویت عضلات و نرم شدن آن‌ها می‌شود. با توجه به مطالب می‌توان گفت که قیمت زانوبند اسپیلاوایزر نسبت به مزایایی که دارد بسیار مناسب است.

عوارض زانوبند اسپیلاوایزر

این زانوبند هیچ گونه عارضه و خطری ندارد؛ زیرا در ساخت آن از بهترین و بی‌خطرترین مواد و تکنولوژی استفاده شده است. تنها توصیه‌ای که در استفاده از این زانوبند به چشم می‌خورد، عدم استفاده در دوران بارداری، به دلیل حساس بودن این دوره است.

خرید اینترنتی زانوبند اسپیلاوایزر

برای خرید اینترنتی زانوبند اسپیلاوایزر به سایت kfeiz.com مراجعه کنید.

مشخصات زانوبند اسپیلاوایزر – Spila vizer

  • مجهز به تکنولوژی اولتراسوند
  • دارای آداپتور برق شهری
  • پارچه‌ای
  • ضدحساسیت
  • دارای قابلیت تنظیم سایز (چسبی)
  • مناسب برای انواع مشکلات زانو

طریقه بستن زانوبند اسپیلاوایزر

موارد استفاده زانوبند اسپیلاوایزر

  • کاهش درد زانو به دلیل آرتروز
  • رفع سفتی زانو به دلیل آرتروز یا مشکلات دیگر مفصل
  • کاهش تورم و التهابات زانو
  • تسریع روند بهبودی در بافت‌های نرم (رباط، تاندون و عضلات)
  • رفع اسپاسم عضلانی
  • کاهش آسیب‌های منیسک در زانو
  • بهبود دامنه حرکتی مفصل زانو
  • تسریع روند بهبودی بعد از جراحی روی زانو

هشدار و منع مصرف اسپیلاوایزر

این زانوبند با برق کار می‌کند؛ به همین دلیل موقع متصل بودن آداپتور آن به برق شهری امکان حرکت کردن وجود ندارد. همچنین به دلیل داشتن آداپتور و تکنولوژی اولتراسوند در این زانوبند شستشوی آن امکان‌پذیر نیست.

موارد منع مصرف اسپیلاوایزر عبارتند از:

  • زنان باردار
  • بیماری عفونی یا لخته خونی در زانو
  • ایمپلنت فلزی در قسمت زانو

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

24 دیدگاه دربارهٔ «نقد و بررسی زانوبند اسپیلاوایزر»

  1. با توجه به تجربه‌های قبلی من با محصولات مشابه، این محصول واقعاً برجسته و موثره. تفاوت‌ها را به سرعت حس می‌کنید.

  2. از دقت بالای این محصول در ارائه درمان مؤثر و بدون عوارض جانبی، بسیار خوشحالم. به نظرم ایمنی بسیار مهمه و این محصول این معیار رو برآورده می‌کنه.

  3. یکی از مزایای برجسته این محصول، راحتی در استفاده از اونه. دستگاه یا روش استفاده ازش به سادگی قابل فهمه و بدون پیچیدگی.

  4. از این محصول به عنوان یک ابزار اساسی در درمان درد استفاده می‌کنم و هر روز بهبودهای بیشتری در وضعیت درد خود مشاهده می‌کنم.

  5. بعد از مدتی استفاده از این محصول، توانستم به طور قابل توجهی کاهش درد خودم را تجربه کنم. این امر برای من بسیار ارزشمند بوده.

  6. من که مشکلات متعدد در قسمت‌های مختلف بدن داشتم، این محصول برام حل کننده بوده و به تدریج درمان کرده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *