کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
  • خانه
  • شامپو بدن(فاقد مواد صابونی) سینره

شامپو بدن(فاقد مواد صابونی) سینره

ارسال سریع

ارسال سریع تهران و شهرستان ها

کیفیت درجه یک

عرضه کالاهای با کیفیت بالا

کمک لازم دارید؟

09128349014

ایجاد پاکیزگی، شادابی و طراوت با رایحه ای آرامش بخش

۲۵۰ میلی‌لیتر

درباره این محصول

طراحی ژل شستشوی بدن سینره به گونه­ ای انجام گرفته است که مجموعه ای از سورفاکتنت­ های مؤثر و ملایم در کنار هم گردآوری گردیده ­اند به طوری که خاصیت شویندگی خوب و در عین حال ملایم بودن، در این مجموعه به خوبی وجود دارد. به طوری­که حتی شستشوی روزانه با این شامپو نیز هیچ­گونه مشکلی از نظر خشکی یا خارش بدن ایجاد نمی­ نماید و افرادی با پوست خشک نیز می­توانند به راحتی از این شامپو جهت شستشوی بدن استفاده نمایند. وجود مواد نرم­ کننده و مرطوب­ کننده در این شامپو باعث می­شود تا پوست پس از شستشو نرم و لطیف باشد و در فرد احساس آرامش و تازگی ایجاد گردد. وجود نمک دریایی، عصاره جلبک دریایی و نیلوفر آبی که همگی از آب منشا گرفته­ اند و دارای یک هارمونی انرژی زای طبیعی هستند باعث ایجاد حس­ طراوت و آرامش درفرد می­شوند به علاوه آنکه به­ رفع بوی بد ­عرق کمک می­کنند و پوست را از اثر سوء آلودگی­های محیطی مثل آلاینده­ ها و دود سیگار حفظ می­نمایند. وجود مقادیر زیادی از مواد حیاتی در نمک دریایی باعث تقویت پوست و بالا بردن قدرت دفاعی پوست می­شود. اسانس آرامش بخش این شامپو که یادآور بوی دریاست به طور هماهنگ با مجموعه بالا باعث ایجاد حس آرامش (relaxation) در فرد می­گردد و در رفع خستگی و استرس روزانه نقش بسزایی دارد.

مزایا

• مناسب جهت شستشوی روزانه بدن بدون ایجاد خشکی در پوست
• حاوی عصاره نیلوفر آبی، ویتامین E و مواد مرطوب کننده جهت حفظ لطافت و نرمی پوست
•حاوی نمک دریایی جهت ایجاد شادابی و طراوت در پوست و رفع خستگی
•فاقد مواد صابونی و محرک

روش مصرف

جهت استحمام مقدار مناسبی از ژل را به کمک پارچه (لیف) یا اسفنج با آب مخلوط کرده و از کف حاصل جهت شستشوی بدن استفاده نمایید.
برای relaxation حدود یک فنجان از ژل شستشوی بدن را در آب وان ریخته و به مدت حداقل ۱۰ دقیقه درون آن قرار گیرید سپس ژل را از روی بدن آبکشی نمایید.

سوالات متداول

  • آیا در شامپو بدن سینره مواد صابونی به کار رفته است؟خیر این محصول فاقد ترکیبات صابونی میباشد. این محصول به لحاظ پاکسازی آلودگی از روی پوست حاوی سورفاکتنت های یونی و غیر یونی میباشد. اما این ترکیب بسیار ملایم بوده و بدون ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن و حتی خارش پس از استحمام موجب پاکیزگی پوست میشود.
  • آیا این شامپو جهت شستشوی روزانه بدن مناسب است؟بله شما میتوانید به صورت روزانه نیز از این محصول جهت شستشوی بدن استفاده کنید.
کد بهداشت ۴۴/۱۰۱۶۶

۰/۵ (۰ نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدن(فاقد مواد صابونی) سینره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها