کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
کمربند پلاتینر

فهرست داخلی

پلاتینر؛ معجزه‌ای برای درمان دیسک کمر؟ بررسی کامل

کمربند پلاتینر مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان یا سفارش فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام و نام خانوادگی
به فارسی وارد نمایید
۰۹....

خرید پلاتینر یا جراحی‌، کدام سالم‌تر و کم‌هزینه‌تر است؟

آبا تبلیغ زیر درست است؟

در اینجا به بررسی نقاط قوت و ضعف این کمر بند میپردازیم

  • جنس کلی پارچه‌ای
  • باله‌های چسبی

ایجاد حرارت در عمق بافت‌های آسیب دیده و بهبود گردش خون از جمله اقداماتی است که برای پیشگیری یا تسکین بیشتر کمردردها خدمات توسط پلاتینر ارائه شده است. خرید این کمربند در واقع میانبری برای درمان التهابات و مشکلات کمر است و با توجه به حضور پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه فیزیوتراپی در این کمربند، آن را به محصولی قابل اعتماد تبدیل کرده است.

پلاتینر (platiner) چیست و اجزای آن را بشناسیم؟

کمربکمربند  از دو بال یا کناره با مواد انعطاف‌پذیر و محکم ساخته شده‌، دور تنه پیچیده و روی شکم یا پهلوها به هم متصل خواهد شد. این کمربند برقی به همراه مشتقات آن که شامل کابل و آداپتور است به راحتی با برق خانگی کار می‌کند و از تولیدات پر طرفدار شرکت زایس ترونیک آلمان است.

تسکین درد و کاهش تنش‌های عضلانی کمر هدف تمرکز یافته‌ای است که با استفاده از تکنولوژی  نهفته در پلاتینر با آن روبرو هستیم. UIC نام اختصاری سه تکنولوژی بروز دنیا به نام‌های اولتراسوند (Ultrasound)، انفرارد (Infrared Therapy) و کلاک پالس (Pulse clock) است. کنار هم قرار دادن این سه تکنولوژی پیشرفته در یک محصول انقلابی بزرگ و شگفت‌انگیز در حوزه درمان محسوب می‌شود.

مشخصات کمربند پلاتینر – Platiner

  • تجهیز شده به تکنولوژی UIC
  • اثرگذاری بعد از ۲ تا ۳ هفته
  • دارای آداپتور برق
  • جنس کلی پارچه‌ای
  • باله‌های چسبی (مناسب برای سایزهای مختلف)
  • قابل استفاده برای افراد مختلف
  • ضد حساسیت

معرفی تکنولوژی UIC به کار گرفته شده در کمربند پلاتینر

تکنولوژی Ultrasound

ایجاد گرما از طریق تاباندن میلیون‌ها موج صوتی در ثانیه از ویژگی‌های برجسته و شگفت‌انگیز اولتراسوند به شمار می‌رود. اولتراسوند در واقع همان تکنولوژی است که در فیزیوتراپی از آن برای درمان دردهای کمر، گردن و زانو از آن استفاده می‌شود.

گرمای ایجاد شده توسط تکنولوژی اولتراسوند به عمق بافت‌های آسیب دیده نفوذ کرده و با بهبود در گردش خون و افزایش آن فعل و انفعالات بافت را بالا برده که این اتفاق به تسکین درد و کاهش التهاب منتهی می‌شود.

تسکین دردهای ناشی از بیرون زدگی دیسک، اسپاسم و خشکی عضلات کمر، کاهش دردهای ناشی از عصب سیاتیک از جمله دردهایی به شمار می‌روند که با اولتراسوند کاهش چشم‌گیری دارند.

تکنولوژی انفرارِد تراپی (Infrared Therapy)

به خدمت گرفتن اشعه مادون قرمز در عرصه درمان از اثرگذارترین راه‌هایی است که توانسته بسیاری از دردهای عضلانی و مفصلی را کاهش و حتی از بین ببرد. برخلاف اشعه ماورا بنفش که اثرات بسیار مخربی بر بافت‌ها و سلول‌های بدن دارد مادون قرمز در بازسازی و ترمیم قسمت‌های آسیب دیده بدون عوارض عمل می‌کند و اثر گذاری بسیار بالایی دارد.

بهبود گردش خون حاوی مواد مغذی و اکسیژن زیاد تاثیر اشعه مادون قرمز است که به التیام هر چه سریع‌تر درد نواحی آسیب‌دیده کمر می‌انجامد. اشعه مادون قرمز در رفع التهاب‌های شدید و مزمن بیشتر از موارد دیگر نقش دارد ولی به صورت کلی هدف از استفاده آن، بهبود بیماری‌های کمر درد مزمن، دردهای عضلانی شدید و عواض ناشی از جراحی و حتی تسریع روند بهبودی پس از جراحی به شمار می‌آید.

تکنولوژی Pulse clock یا الکتروتراپی

در این تکنولوژی محوریت درمان بر اساس پالس‌های الکتریکی ایمن به روش تابشی بر بافت‌های آسیب دیده کمر است. تکنولوژی کلاک پالس به وسیله دستگاهی به نقاط آسیب دیده تابیده و با تحریک اندام‌های ملتهب و دردکننده به بازسازی و ترمیم آن‌ها خواهد پرداخت.

از جمله آسیب‌هایی که با کلاک پالس قابل کاهش هستند می‌توان به ترمیم زخم ناشی از جراحی دیسک کمر، پیشگیری از آتروفی عضلات، بهبود جریان خون و کنترل و کاهش درد اشاره کرد. در بیشتر موارد برای کنترل و کاهش دردهای شدیدی مانند درد زایمان، دردهای پس از جراحی و شکستگی‌ها از تکنولوژی کلاک پالس بهره می‌برند.

مزایای خرید کمربند پلاتینر نسبت به دیگر روش‌های درمانی

برخی از این مزایا عبارتند از:

خرید پلاتینر یا جراحی‌، کدام سالم‌تر و کم‌هزینه‌تر است؟

وقتی سخن از جراحی از هر نوع آن به میان می‌آید ناخواسته دو عامل ذهن را درگیر خواهد کرد: اولین مورد اینکه ایا با جراحی درمان می‌شوم و دومین مورد در رابطه با هزینه جراحی خواهد بود.

بدون شک هزینه‌های عمل جراحی در هر حالتی از درمان‌های غیر تهاجمی بیشتر است و به همین خاطر بسیاری از بیماران از انجام آن پرهیز می‌کنند. خوشبختانه راه‌های درمانی دیگری وجود دارد که از آن‌ها برای جلوگیری از رسیدن به مرحله جراحی فرد جلوگیری خواهد کرد و درمان را به صورت تدریجی و با هزینه بسیار پایین انجام می‌دهند.

خرید کمربند پلاتینر از آن دسته از جایگزین‌های غیر تهاجمی است که بدون هیچ عارضه‌ای روند بهبودی دردهای کمر را تضمین می‌کند و از رسیدن اندام‌های کمر به مرحله جراحی جلوگیری به عمل می‌آورد.

با اینکه عمل جراحی نیاز به سپری کردن دوران نقاهت دارد و فرد باید مدتی در منزل بدون فعالیت بماند در امتداد آن عوارضی به وجود خواهد آمد که ممکن است قابل جبران نباشد. در صورتی که کمربند پلاتینر بدون هیچ دوره نقاهتی با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته UIC بسیاری از دردها و مشکلات کمر را حل می‌کند و فرد نیاز به خانه نشینی ندارد.

همچنین نکته حائز اهمیت در جراحی که بیماران عمدتا به آن توجه چندانی نمی‌کنند هزینه‌های بعد از عمل جراحی است. مرتب به فیزیوتراپی رفتن، هزینه‌های حمل و نقل و مهم‌تر از همه ناتوانی در جابجایی و حرکت به خاطر جراحی، برای فرد و اطرافیان او هزینه‌های بسیار زیادی به بار می‌آورد.

جمع‌بندی همه این هزینه‌ها از ابتدای بستری کردن تا مراقبت‌های بعد از عمل نشان از هنگفت بودن میزان هزینه‌ها خواهد بود و اینجاست که می‌توان گفت خرید پلاتینر در مقایسه با جراحی اصلا هزینه‌ای محسوب نمی‌شود و بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

پلاتینر یا فیزیوتراپی، کدام کم هزینه‌تر است؟

با اندکی تامل و یک حساب ساده می‌توان پی برد آیا قیمت کمربند پلاتینر نسبت به فیزیوتراپی بالا هست یا خیر؟ از انجایی که روش درمانی فیزیوتراپی در یک جلسه یا یک دوره خلاصه نخواهد شد می‌شود حدس زد که مسیری کم هزینه نیست.

هزینه‌های رفت و آمد، هزینه زیاد هر جلسه فیزیوتراپی و اختصاص وقت زیاد برای رفت و آمد به کلینیک همه و همه از عواملی به شمار می‌آیند که هزینه‌های فیزیوتراپی را بالا می‌برند. به همین دلیل بسیاری از افراد به خاطر این موانع و مشکلات از ادامه درمان سر باز می‌زنند و با چند جلسه رفتن از ادامه راه منصرف خواهند شد.

کمربند پلاتینر عملکردی مشابه فیزیوتراپی دارد با این تفاوت که دیگر نیازی به رفتن به کلینیک برای انجام فیزیوتراپی نیست و در واقع با خرید پلاتینر آن را به خانه آورده‌اید.

نباید این مورد را نیز از ذهن دور داشت که با یک بار خریدن پلاتینر برای مدت طولانی می‌توان از آن استفاده کرد و حتی همه اعضای خانواده به صورت مشترک از آن بهره ببرند. چون ساختار این کمربند به صورت پارچه‌ای و با زبانه‌های چسبی به هم متصل می‌شود برای همه اندازه‌ها قابل استفاده به نظر می‌رسد.

حذف جراحی با خرید پلاتینر

وقتی اثرگذاری عمیق کمربند پلاتینر که شامل بهبود گردش خون غنی از اکسیژن و گرم کردن عمقی بافت‌های آسیب‌دیده حس شود. با گذر زمان اندک و استفاده منظم از آن در طول روز نتایج بهبودی خود را نشان خواهد داد. این روند بهبودی بیمار را از رسیدن به مرحله جراحی باز می‌دارد و با گذشت مدتی حتی امکان درمان کامل نیز وجود خواهد داشد.

۴۵ دقیقه تا یک ساعت در روز مقدار زمانی است که باید از پلاتینر استفاده کرد تا بهترین نتیجه درمانی حاصل شود. بعد از گذشت دو تا سه هفته نتایج شگفت‌انگیز بهبودی خود را نشان خواهد داد.

کمربند پلاتینر و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی

باید پذیرفت که بسیاری از خریدها به صورت اینترنتی بهتر هستند و باید از فروشگاه معتبر انجام گیرند. چون لزومی به هزینه دادن برای رفت و آمد نیست، زمان شخص نیز هدر نخواهد رفت و فرد به کارهای خود خواهد رسید. خرید این کمربند نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست و بهترین گزینه برای خرید مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی آن در ایران است تا بتوان محصول اصل و با کیفیت تهیه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *