کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

فهرست داخلی

شکم بند و شکم بند لاغری شکم بند ورزشی و گرم کن کلیه و شکم بند بارداری

شکم بند و شکم بند لاغری شکم بند ورزشی و گرم کن کلیه و شکم بند بارداری

 

شکم بند و شکم بند لاغری

روش های زیادی برای لاغری سریع در فضای اینترنت نوشته شده است که اما ممکن است همه ی آنها کاربردی نباشند و یا مضر برای بدن و با عوارض جانبی همراه باشد. از این رو استفاده از شکم بند بدون هیچ گونه عوارض و حساسیتی دمای بدن شما را بالا برده و در امر لاغری سریع کمک به سزایی را خواهد کرد.

  • شکم بند ساده (سفید)

    شکم بند ساده (سفید)

  • شکم بند پل دار (سفید)

    شکم بند پل دار (سفید)

  • شکم بند لیپوساکشن

    شکم بند لیپوساکشن

  • شکم بند ساده (کرم)

    شکم بند ساده (کرم)

  • شکم بند پل دار (کرم

    شکم بند پل دار (کرم

  • شکم بند با کش دوبل

    شکم بند با کش دوبل

کمربند تناسب‌اندام يا شکم‌بند لاغري براي فرم‌دادن به بدن و همچنين لاغرشدن موضعي استفاده مي‌شود. استفاده از اين شکم‌بند در زير لباس، با بالا کشيدن چربي‌هاي افتاده‌ي اين نواحي همراه مي‌شود، باعث خوش‌فرم‌تر ‌شدن بدن شده و اندامي شبيه به اندام ورزش‌کاران‌ مي‌سازد. ورزش‌کردن در حالتي که اين کمربند را پوشيده‌ايد، چربي‌هاي شکمي و پهلو را تحت فشار قرار مي‌دهد. اين فشار علاوه‌بر سوزاندن چربي‌هاي ناحيه‌ي شکمي با گرم نگه‌داشتن لايه‌ي پوست، موجب از دست دادن آب بدن شده و به لاغرشدن سرعت مي‌بخشد. لايه‌ي داخلي با جذب رطوبت و حفظ گرماي ناشي از سوخت‌وساز دروني بدن موجب تعرق موضعي مي‌شود.
کمربند با نوار پارچه‌اي چسبي انتهاي لايه‌ي داخلي، دور بدن بسته مي‌شود. تمامي سطح لايه‌ي خارجي هم نقش مادگي چسب کمربند را ايفا مي‌کند. به دليل اين‌گونه از طراحي، اين کمربند پاسخگوي نياز تمامي کاربران با سايز ايکس لارج (XL) و کوچک‌تر خواهد بود؛ همچنين عرض ۳۰ سانتي‌متري اين کمربند لاغري تمامي نقاط شکم و پهلو را در برگرفته و باعث لاغر شدن يکنواخت شکم و پهلو خواهد شد. از اين کمربند مي‌توان به‌عنوان کاتاليزوري براي سرعت‌بخشيدن به لاغري ران‌ها هم استفاده کرد. با استفاده از ترفند بست چسبي لايه‌ي بيروني کمربند، به‌راحتي مي‌توان آن ‌را دور ران با هر سايزي بست و در تمرينات ورزشي از آن بهره برد.

  • شکم بند لاغری ورزشی نئوپرن

    شکم بند لاغری ورزشی نئوپرن

  • شکم بند لاغری ورزشی با پارچه شمعی

    شکم بند لاغری ورزشی با پارچه شمعی

    گرم کن کلیه

    کلیه‌ها اندام‌هایی هستند که در بالای کمر و در دو طرف ستون مهره‌ها قرار گرفته‌اند. وظیفه کلیه‌ها دفع مواد زائد بدن و تعادل الکترولیت‌ها و حفظ تعادل اسید و باز بدن است. در بسیاری از موارد درد کلیه و کمر با هم اشتباه گرفته می‌شود. مثلاً زمانی که بالای کمر یا پهلوی شخص آسیب می‌بیند تصور می‌کند که دچار مشکل کلیه شده است در حالیکه دردهای کلیه عموماً یک‌طرفه و گاهی همراه با تب و مشکلات ادراری است. در سرما به علت پاسخ سمپاتیک بدن، کلیه‌ها تحریک می‌شوند و تکرر و سوزش ادرار به وجود می‌آید. سرما باعث انقباض عضلات دور کلیه و درد در پهلوها می‌شود. کسانی که به بیماری نفروپاتی دچار هستند، باید از کلیه‌های خود در برابر سرما محافظت کنند زیرا سرما باعث می‌شود گلومرلهای کلیه این بیماران دچار آسیب شده و خونریزی کند. گرمکن کلیه پشمی قابل تنظیم  به‌راحتی دور کمر بسته می‌شود و ضمن گرم نگه داشتن کلیه‌ها با داشتن دو پل نرم در قسمت کمر یک حمایت ضمنی از ستون فقرات کمری به عمل می‌آورند. در رابطه با کلیه، محصول دیگری از پاک سمن به نام گرمکن کلیه پشمی نیز طراحی و تولید شده که غیر قابل تنظیم بوده و نیز فاقد پل‌های حمایتی ستون فقرات است و تنها جهت گرم کردن کلیه به کار می‌رود. توجه داشته باشید که بیماری‌های کلیوی حتماً باید تحت نظر متخصص مورد معالجه قرار گیرد. گرمکن کلیه پشمی پاک سمن می‌تواند مکمل مناسبی در روند درمان بیماری باشد. در ساخت این محصول از الیاف مخصوص پشمی استفاده شده که امکان استفاده طولانی بدون ایجاد حساسیت‌های پوستی را فراهم می‌سازد. روش مناسب بستن گرمکن کلیه به این صورت است که در حالت خوابیده به پشت بسته شود تا عضلات و اندام‌های شکم به عقب کشیده شوند. برای شست‌وشوی این محصول از آب سرد استفاده کنید و از چنگ زدن و فشردن هنگام آبکشی خودداری نمایید.

 

  • گرمکن کلیه گرد بافت موهر

    گرمکن کلیه گرد بافت موهر

  • گرمکن کلیه گردبافت حوله ای

    گرمکن کلیه گردبافت حوله ای

  • گرم کن کلیه آکریل پشم (قابل تنظیم)

    گرم کن کلیه آکریل پشم (قابل تنظیم)

  • گرمکن کلیه آکریل پشم (ساده)

  • گرمکن کلیه دو لایه

    شکم بند بارداری

    در طول دوران بارداری، با بزرگ شدن رحم به تدریج شکم نیز بزرگ می‌شود. در اثر بزرگ شدن شکم، پوست آن کشیده شده و در اواخر دوران بارداری، شکستگی‌های کوچک در پوست نواحی زیرین به وجود می‌آید که به شکل خطوط صورتی‌رنگ دیده می‌شود. این ترک‌ها در سینه و ران‌ها نیز گاها به وجود می‌آید و بعد از زایمان به شکل خط‌های سفید باقی می‌مانند. پیدایش یک خط قهوه‌ای‌رنگ از ناف تا استخوان شرمگاهی از دیگر تغییرات رنگ پوست است که بیشتر در خانم‌های سیاه مو بروز می‌کند و بعد از پایان دوران بارداری کم‌رنگ‌تر شده و به‌تدریج از بین می‌رود. نمی‌توان به صورت حتمی از پیدایش این خطوط جلوگیری کرد، اما پوشیدن یک کرست طبی که شکم را سر جای خود نگه دارد، می‌تواند تا اندازه‌ای کمک‌کننده باشد. علاوه بر تغییرات پوست، بر اثر بزرگ شدن شکم، مرکز ثقل ستون فقرات تغییر می‌کند و با اعمال فشار اضافه بر مهره‌های کمری موجب افزایش قوس کمر می‌شود. شکم‌بند بارداری تحتانی بدون اعمال فشار بر روی رحم، با حمایت مناسب از کمر و شکم، موجب کاهش دردهای ناشی از افزایش قوس کمری می‌شود و تنفس را آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این با نگه داشتن شکم در جای خود، مانع کشش عضلات و پارگی پوست شکم می‌شود. در ساخت این محصول از پارچه نخی ضد حساسیت استفاده شده که امکان استفاده طولانی بدون عوارض پوستی را فراهم می‌کند. برای دوران بعد از زایمان می‌توان با راهنمایی پزشک، به تقویت عضلات شکم و بازگشت حالت ارتجاعی به پوست کمک کرد. هرگز نباید شکم‌بند را بیش‌ازاندازه سفت نمود که موجب فشار زیاد بر روی شکم گردد.

    این وسیله سبب کاهش درد در ناحیه شکم، کمر و پاها می شود. همچنین شکم بارداری با ایجاد نگه دارندگی مناسب به منظور جلوگیری از افتادگی شکم و پارگی لایه های زیرین پوست و عضلات شکم به کار می رود. از ویژگی های این محصول می توان به ایجاد احساس راحتی بیشتر و ظاهری بهتر برای مادران و نیز نرمی، لطافت و قابلیت اختفا آن در زیر لباس اشاره کرد.

    روش بستن

    قبل از بستن شکم بند بارداری لباس زیر نخی بپوشید و آن را روی لباس زیر مطابق مراحل ذکر شده ببندید.

    ۱ – بستن پد شکمی

    پد شکمی را از سمت پارچه نخی روی شکم قرار داده و کش متصل به آن را از پشت کمر عبور داده و در طرف مقابل به پد شکمی وصل نمایید.

    ۲ -محل قرارگیری پد شکمی

    این قسمت باید تا حد امکان در زیر شکم قرار بگیرد، اما نباید آنقدر به سمت پایین کشیده شود که هنگام راه رفتن و یا نشستن با پاهای شما تماس پیدا کند بدین منظور پس از بستن پد شکمی کافی است آن را در محلی قرار دهید که با پاهای شما کمی فاصله داشته باشد.

    ۳ – بستن کمربند

    دو سر کمربند را مطابق شکل با هر دو دست گرفته و آن را به طرف جلو کشیده و روی پد شکمی نصب نمایید. مقدار کشش کمربند باید طوری باشد که باعث ایجاد فشار بیش از حد روی پوست و شکم نگردد و همچنین قســمت های زبر و خشن کاملاً، روی پد قرار گرفته و با پوست تماس نگیرد.

    ۴ – بستن نوار فوقانی:

    نوار کشی فوقانی شکم بند جهت ایجاد احساس راحتی بیشتر در نظر گرفته شده آن را با کششی بسیار ملایم از روی شکم عبور داده و روی سطح نرم ولکرو در طرف مقابل وصل نمایید. اتصال این نوار الزامی نمی باشد و بسته به راحتی خودتان می توانید از آن استفاده کرده و یا آن را حذف نمایید.

    ۵ – مرحله نهایی:

    پس از بستن شکم بند به پشت خوابیده زانوها را به طرف بالا خم کرده و با جدا کردن دو سر کمربند از روی پد شکمی مجدداً مقدار کشش آن را در حالت خوابیده تنظیم نمایید. این عمل باعث می شود تا وزن شکم روی پدشکمی قرار گرفته و موجب کاهش درد کمر و پاها شود. در هر نوبت بستن شکم بند دوران بارداری این مراحل را تکرار نمایید.

    نکته

    وجود دو تسمه فنری پلاستیکی در قسمت پشتی کمربند فشار بر روی مهره های کمری را کاهش می دهد. دقت نمایید پس از بستن شکم بند این تسمه ها مطابق شکل به صورت قرینه نسبت به خط وسط ستون فقرات قرار گرفته باشد.
    این وسیله با تشخیص و مشورت پزشک استفاده شود.

     

  • شکم بند بارداری (با پارچه سه بعدی)

    شکم بند بارداری (با پارچه سه بعدی)

  • شکم بند بارداری (با پارچه سه بعدی)

    شکم بند دوران بارداری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *