کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
روغن خراطین اصل و 12 واقعیت درباره خواص روغن خراطین و قیمت آن

فهرست داخلی

روغن خراطین اصل و ۱۲ واقعیت درباره خواص روغن خراطین و قیمت آن

روغن خراطین اصل یک روغن با خواص شگفت انگیز و شناخته شده است که امروزه بسیاری از ایرانیان و همسایگان آن بدنبال این محصول هستند .

روغن خراطین اصل و ۱۲ واقعیت درباره خواص روغن خراطین و قیمت آن

 

به صورت کلی روغن خراطین برای افزایش حجم عضلات و اندامهای بدن استفاده می شود .

ما در این مقاله جامع در مورد ۱۲ راز مهم و خواص اصلی روغن خراطین که نسبت به نظر مشتریان جمع آوری شده است قرار است توضیح بدهیم .

خواص روغن خراطین اصل با توجه به مواد غنی همچون پروتئین ، الانتئین ، امگا ۶ ، امگا ۹ و امگا ۳ بی شمار است.
اما مهمترین خواص روغن خراطین اصل این ۱۰ مورد است که در پایین به آن اشاره شده و در ادامه به صورت دقیق در مورد هریک از آنها توضیحاتی خواهیم داد .

۱۲ خواص روغن خراطین برای آقایان و خانم ها :

  1. شفاف سازی پوست ، رفع چین و چروک
  2. بهبود دردهای مفصلی ، رماتیسمی و کمر درد
  3. رفع چروک بعد از زایمان .
  4. افزایش حجم آلت تناسلی
  5. افزایش سایز سینه
  6. افزایش سایز باسن
  7. حجم دهنده موضعی بدن
  8. چاقی صورت بدون بازگشت
  9. از بین برنده گودی زیر چشم
  10. افزایش حجم گونه
  11. درمان زود انزالی در اقایان
  12. حجیم کردن عضلات بدنسازان

چروک و چین صورت همزمان با بالا رفتن سن و به علت کاهش کلاژن پوست رخ می دهد .

لازم است بدانید روغن خراطین دارای مقدار زیادی الانتین و کلاژن است که باعث می شود کمبود کلاژن جبران شود.

الانتیین در روغن خراطین باعث می شود هنگام ماساژ و گذراندن طول درمان چین و چروکهای صورت شما از بین برود و سطح صورت صاف شود .

روغن خراطین

عمده ترین کاربرد روغن خراطین برای آقایان افزایش قطر و طول آلت تناسلی است ، از این روغن برای کلفت کردن آلت تناسلی و همچنین افزایش سایز آن استفاده می شود . براساس نظر مشتریانی که استفاده کرده اند . بین ۱ تا ۳ سانت در طول مدت ۲۵ تا ۴۵ روز رشد را تجربه کرده اند .

با استفاده منظم از روغن خراطین بر روی سینه به مدت ۲۵ روز و روزی ۲ بار ماساژ می توانید تا ۱ سایز حجم سینه خود را افزایش دهید و همزمان سینه خود سفت تر از قبل شود .

روغن خراطین اصل و 12 واقعیت درباره خواص روغن خراطین و قیمت آن

برای افزایش حجم باسن نیز روغن خراطین کاربرد دارد ، افرادی که از این روغن برای باسن خود استفاده کرده اند ، نتایج مطلوبی را دریافت کرده اند و بیشتر اوقات اقدام به خرید مجدد روغن خراطین نموده اند .

بسیاری از آقایان یا خانمها براثر کاهش وزن شدید در دوران رژیم گونه یا صورتشان لاغر شده است . آنها می توانند با استفاده منظم و دقیق از روغن خراطین نسبت به رفع گودی یا لاغری گونه و صورت خود اقدام کنند و نتیجه مطلوبی را پس از گذراندن دوره درمان دریافت کنند .

خانمها بر اثر بارداری پوستشان کشیده می شود و پس از زایمان فرزندشان ، پوست آنها شل و نوعی چین و چروک بوجود می آید که می توانید با استفاده از روغن خراطین اصل این چین و چروکها را تا حدودی جبران کنید .

زود انزالی در آقایان به یک مشکل تبدیل شده است ، تاجایی که اعتماد بنفس مرد و کیفیت رابطه جنسی را پایین می آورد به همین دلیل توصیه می کنیم از روغن خراطین برای افزایش گردش خون استفاده کنید ، درکنار افزایش گردش خون می توانید افزایش حجم آلت تناسلی نیز تجربه نمایید .

همانطور که به خواص روغن خراطین اشاره شد ، در بسیاری از موارد برای حجم دهی عضلات استفاده می شود ، حال برخی برای صورت ، باسن ، سینه و برخی دیگر برای آلت تناسلی و دیگر اعضای بدن استفاده مینمایند .

نکته ای که خیلی برای مشتریان مهم است ، روغن خراطین اصل چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد ؟ حدالمکان از نظر ظاهری چگونه می توان روغن خراطین اصل را از تقلبی تشخیص داد ؟ در پاسخ چند عکس و چند خط توضیح برای شما مشتریان قرار داده ایم تا بتوانید تشخیص دهید .

۳ محصول پرفروش در اینترنت را درون ۳ ظرف شفاف ریخته ایم تا بتوانید محتویات و رنگ آن را با دقت ببینید . همانطور که قبلا گفته شد ، روغن خراطین از کرمی تهیه می شود که رنگش تیره است و در مقالات بسیاری درباره رنگ قهوه ای تیره آن گفته شده است ، پس انتخاب و تشخیص با شما !

در بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی ، از کرم ، حلزون ، مار و … استفاده می کنند . شاید برایتان سوال پیش بیاید چرا ؟ این موجودات ارزشمند دارای مقادیر زیادی پروتئین و خواص درمانی هستند به همین خاطر از آنها در محصولات آرایشی استفاده می کنند .

اما روغن خراطین چیست ؟ چگونه تولید می شود ؟

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی به نام ایزینیا فتیدا به انگلیسی ( Eisenia Fetida ) بعمل می آید .

کرم ایزینیا فتیدا معمولا به صورت خشک شده از خارج کشور وارد ایران می شود ، سپس با استفاده از دستورالعمل موجود شروع به روغن گیری می کنند . خلاف صحبت دیگر سایتها که ۱۰۰ درصد از کرم خاکی برای روغن استفاده می شود ، باید بگوییم که به ۲ دلیل اینکار امکان پذیر نیست

  1. حتما باید با روغن پایه ( زیتون یا کنجد ) ترکیب شود درغیراینصورت به پوست آسیب میزند.
  2. قیمت کرم حدودا ۸۰۰ هزار تومان برای هر کیلو است که پس از روغن گیری مقدار آن کم می شود و هر ۶۰ میلی گرم آن حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد .

از سراسر دنیا افرادی هستند بدنبال روغن خراطین هستند ، ما مشتریانی از افغانستان ، ترکیه ، هلند ، امارت متحده عربی ، عراق و انگلیس داشته ایم ، بیشتر آنها ایرانیانی بوده اند که درآنجا سکونت داشتند . اما عمده مشتریان ما از ایران است و برای آنها قیمت روغن خراطین یک مساله مهم بشمار می رود . در این قیمتها بسیار متفاوت است ، تاجایی که از ۴۵ هزار تومان شروع می شود و تا ۱۰۰ هزار تومان ادامه پیدا میکند. اما تفاوت میان ۴۵ هزار تومانی و قیمت بالاتر آن در چیست ؟

مهمترین تفاوت آنها حجم و میزان غلظت آن محصول است . محصولات ۴۵ هزارتومانی ( روغن خراطین ….)  و ۴۶ هزارتومانی ( روغن خراطین … ) شرکتی هستند و قیمت بالاتر آن یا وارداتی است یا دست ساز که غلظت بیشتری نسبت به بقیه دارد .

اگر تمامی فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی را در سطح شهر بگردید ، بیشتر از ۷ مدل خراطین نمی توانید پیدا کنید .

نام تعداد از انها : ۱ – خراطین دست ساز ۲- خراطین هندی اصلی ۳- خراطین و زالو راگا ۴- خراطین مگا ۵-خراطین هندی ایرانی ۶- خراطین نوشاد ۷- خراطین راگا

بعد از مصرف روغن خراطین بر روی صورت ، می توانم کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده استفاده کنم ؟

 

بله می توانید ، بعد از ماساژ روغن خراطین و جذب آن در پوست ، می توانید پس از ۲ ساعت صورت خود را شستشو دهید و از کرم ضد آفتاب یا هر نوع کرمی دیگه ای استفاده کنید .

قبل از ریختن روغن خراطین و شروع ماساژ چه کاری انجام دهم ؟

 

قبل از استفاده از این محصول بهتر است محل مورد نظر را ابتدا خوب بشویید تا منافذ پوست باز و روغن بهتر جذب شود . سپس کمی ( به مدت ۲ تا ۳ دقیقه )  ماساژ دهید تا جریان خون در آن ناحیه افزایش یابد ، چند قطره روغن خراطین را بر روی محل موردنظر بریزید و شروع کنید به ماساژ تا کاملا جذب پوست شود .

چند روز طول میکشد تا به نتیجه برسیم ؟

 

سوالی که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند ، چند روز طول میکشد تا به نتیجه برسیم ؟ در پاسخ باید بگوییم که به صورت میانگین ۲۵ تا ۳۵ روز اما در هر فردی نتیجه دهی متفاوت است .

مثال : مطمنا فردی را دیده اید که باشگاه میرود و کلی مکمل و غذا میخورد اما چاق نمیشود ، در عوض فردی هست که با آب خوردن هم چاق میشود .

نتیجه : بدن هر فردی با دیگری متفاوت است ، ما مشتریانی داشته ایم که ۷ روزه نتیجه گرفته اند و برخی نیز بوده اند که ۳۰ روز زمان برده تا نتیجه بگیرند .

۱. افزایش حجم باسن و سینه :
افزایش حجم سایز باسن و سینه زن مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :
۳-۱ : ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود . بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .
۳-۲ : حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .
زمان تقریبی مصرف : ۶۰ تا ۷۰ روز 

تاثیر گذاری بر روی هر فرد متفاوت می باشد .

۲. برای دردهای مفصلی ، رماتیسمی و کمر درد :
چند قطره بر روی ناحیه هایی که درد دارید بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا روغن جذب شود . این عمل را روزی ۲ تا ۳ بار انجام دهید . فراموش نکنید که همان روز به حمام نروید و محل ماساژ شسته نشود .

زمان تقریبی مصرف : ۴۵ الی ۶۰ روز

۳. برای شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک : 
ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود . این عمل را روزی یک الی ۲ مرتبه انجام دهید و حدود ۲.۳۰ تا ۳ ساعت بعد محل ماساژ را بشورید . دقت شود هیچگونه مواد آرایشی بر روی پوستتان نباشد .

زمان تقریبی مصرف : ۴۵ الی ۶۰ روز 

۴. افزایش حجم دستگاه جنسی :
افزایش حجم سایز آلت مردان مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :
۳-۱ : ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود . بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

۳-۲ : حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .

این کلیپ صرفا جهت آموزش ماساژ آلت تناسلی می باشد ، بنابر این توصیه می شود فقط برای افزایش حجم الت تناسلی با استفاده از روغن خراطین مشاهده شود . در این کلیپ آموزشی ماساژ آلت تناسلی از یک عدد خیار استفاده شده است ، امیدواریم بهره لازم را ببرید .

leech oil

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *