کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

فهرست داخلی

کیف کمک های اولیه

کیف کمک های اولیه

انواع کیف کمک های اولیه انفرادی, ورزشی, خودرویی, دیواری, خانواده, کارگاهی از جنس برزنت, پلاستیک, ABS نشکن و …

جعبه کمک های اولیه خودرو

جعبه‌ای که می‌بینید حاوی تجهیزاتی در خصوص کمک‌های اولیه‌ی پزشکی است. این محصول که قابلیت جابجایی را دارد، به تعدادی وسایل بهداشتی مخصوص بستن زخم و جراحات محدود، مجهز شده است.

کیف کمک های اولیه

دستکش جراحی، باند، پنبه، چسب زخم، گاز استریل محتویات این جعبه را تشکیل می‌دهند.

شما در صورت تمایل می‌توانید به تجهیزات این جعبه موارد دیگری را هم اضافه و در آن قرار دهید. سلامتی شما درزمانی که مشغول به فعالیت و کار روزانه هستید بسیار مهم است.

درزمانی که دچار جراحت می‌شوید، باید بهترین عکس‌العمل را نشان دهید تا از خون‌ریزی و عفونت زخم جلوگیری کنید.

بهره‌گیری از وسایل کمک‌های اولیه و داشتن اطلاعات درزمینه‌ی نحوه استفاده‌‌ی صحیح از آن‌ها بهترین کمک و راه‌حل موجود است.

جعبه کمک های اولیه

با تهیه‌ی جعبه‌ی کمک‌های اولیه و نگهداری از آن در منزل یا محل کار و همچنین کمی مطالعه در خصوص استفاده از وسایل کمک‌های اولیه، در کمترین زمان، بهترین واکنش را در زمان بروز حادثه و ایجاد جراحت از خود نشان خواهید داد.

کیف کمکهای اولیه برای ورزشکاران
اگر شما به صورت حرفه ای، آماتور یا تفریحی تمرین یا مسابقات ورزشی انجام می دهید، باید توجه داشته باشید که کمکهای اولیه و رسیدگی فوری پس از آسیب دیدگی بدن امری بسیار مهم است.
اگر ورزش را هر از گاهی انجام می دهید و برای آن دکتر مشاوری ندارید باید حتما توجه کنید که در هنگام ورزش کردن همراه داشتن حداقل وسایل پزشکی اولیه لازم است. برای اینکار البته لازم نیست که همیشه هنگام تمرینات کیف یا جعبه ای بزرگ را دنبال خود بکشید، بلکه سعی کنید نسبت به ورزشی که انجام می دهید، وسایل کمکهای پزشکی مورد نیاز آنرا همراه داشته باشید. برای مثال اگر فوتبال بازی می کنید، سعی کنید اسپری ضربه خوردگی و گرفتگی عضله، یا کیسه یخ همراه داشته باشید. چون اکثر”ا صدمات این ورزش ضربه خوردگی یا گرفتگی عضله است..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *