کمک نیاز دارید؟

02133976943

cart-100x100-1.png
0
0 مجمودی سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

فهرست داخلی

اسپری تاخیری Cesar دارای مجوز بهداشت

اسپری تاخیری Cesar را از فروشگاههای معتبر کالای پزشکی بخرید.

متاسفانه افراد سودجو نمونه های خارجی (تقلبی) و بی کیفیت این محصولات را با قیمت های بسیار بالا و کیفیت پایین در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهند.که عوارض بسیاری از جمله فلج شدن قسمت تناسلی مردان دارد لذا از خرید محصولات فاقد وزارت بهداشت خودداری کنید

کالای پزشکی فیض با مجوز رسمی از اتحادیه اصناف کالای پزشکی کشور انواع کالای پزشکی را با بهترین قیمت ها و اجناس معتبر شرکت های تولید کننده داخلی دارای مجوز بهداشت در اختیار شما هموطنان عزیز قرار میدهد.

توضیحات

  • رفع زود انزالی و تاخیر جنسی
  • حجم: ۵۰ سی سی
  • مدل: SILVER
اسپری تاخیری

دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی

معمولا انزالی که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام می گیرد را انزال زود رس یا همان زود انزالی می گویند، که بر طبق آن فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی می تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد. اگر شما نیز جزوء آن دسته از افرادی هستید که از زمان و کیفیت رابطه خود ناراضی هستید و حس اعتماد به نفس خود را در مقابل شریک جنسی خود از دست داده اید  به شما خرید اسپری تاخیری سزار در رایحه های طبیعی و بدون عوارض را پیشنهاد می کنیم.

با استفاده از اسپری تاخیری سزار نه تنها مشکل زود انزالی شما بهبود می یابد بلکه حس اعتماد به نفس از دست رفته شما نیز باز خواهد گشت.

با استفاده درست از اسپری تاخیری Cesar می توان در طول مدت یکسال مشکل زود انزالی خود را به صورت همیشگی بهبود بخشید و به صورت دائم یک رابطه با کیفیت و رضایت بخش را تجربه نمائید.

اسپری تاخیری

روش مصرف اسپری تاخیری سزار

اول مکان اسپری را به خوبی بشوئید و حتما توجه داشته باشید که عمل زدن اسپری تاخیری را باید ۲ الی ۵ دقیقه قبل از مقاربت و در محل زیر آلت از قسمت کلاهک تا قبل از رسیدن به بیضه ها انجام دهید و بعد از گذشت زمان ۲ الی ۵ دقیقه محل اسپری را با آب و صابون شستشو دهید. لازم به ذکر است که از زدن اسپری به بیضه ها و مجاری تناسلی خودداری فرمائید.

 

عوارض جانبی:

تا کنون عوارض جانبی خاصی مشاهده نشده بجز مواردی که به اسانس های بکار رفته در فرآورده حساسیت داشته باشند.

  • در صورت درخواست، سفارش بصورت کاملا محرمانه ارسال میشود مامور پست و سایر اطرافیان شما از محتویات داخل بسته به هیچ وجه مطلع نمی شوند. همچنین اگر فکر میکنید که افراد خانواده بسته شما را باز می کنند و از محتویات آن مطلع می شوند و این بر خلاف میل شماست، چنانچه سفارش تحویل تهران باشد، قبل از ارسال با شما هماهنگ خواهد شد که پیک ما بسته را فقط تحویل شخص شما دهد و چنانچه سفارش تحویل شهرستان باشد، ما بسته رو به مرکز پست شهر شما تحویل میدهیم و با هماهنگی و حضور شما به دفتر پست بسته تحویل داده می شود.
  • تاریخ تحویل :

– تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش برای تهران
– تا ۷۲ ساعت برای شهرستان ها

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *